Op een paar instellingen na gebruikt iedereen nu CAMBO voor het aanmeldproces. Dat het werkt, blijkt wel dat we al ruim 100 000 aanmeldingen hebben mogen verwerken met minimale verstoringen. Ook de FAQ voor aanmelders wordt vaak geraadpleegd en de chat en bel mogelijkheid gevonden. Was het in het begin vooral de vraag n.a.v. de DigiD maar nu vooral omdat de gewenste opleiding niet open staat of de confirmatiemail niet goed aan komt. Dit kunnen we altijd in gezamenlijkheid oplossen, we missen nooit een aanmelding (in elk geval zover we weten:-) )

Het voordeel dat we nu zo veel leden hebben aangesloten op CAMBO is dat we nu kunnen gaan werken aan meervoudig aanmelden rapportages. Dit heeft nu de eerste prioriteit bij de ontwikkelaars. Dus we hopen dat de laatste leden nu snel CAMBO gaan inzetten en dat de leden die CAMBO slechts voor een paar opleidingen inzetten dit volledig gaan doen. Pas als alle aanmeldingen via CAMBO gaan zijn deze data pas echt waardevol, maar met deze data kunnen we zeker een goede start maken.