Iedereen dank voor het invullen van de enquête! We zijn heel blij dat jullie de kwaliteit van de voorziening en de ondersteuning heel hoog waarderen (9/10). Ook de opmerkingen om te verbeteren nemen we zeker ter harte. De reacties ten opzichte van Topicus zijn met hen besproken en zijn er acties uitgezet. We konden de tickets al goed volgen maar dit nog niet relateren aan de SLA. Er wordt nu een SLA rapport beschikbaar gesteld waarin we de oplostijden wel goed kunnen monitoren. Dit kwam ook naar voren in de audit en dat is hiermee ook opgelost. Ook kan nog niet iedereen die een account heeft binnen CAMBO zelf tickets boeken in hun Zendesk. Hier zijn acties op uitgezet en dit moet voor het einde van het jaar 100% gereed zijn. Iedereen met een account binnen CAMBO kan zelf contact opnemen met de supportdesk Topicus. De Coöperatie kan deze tickets altijd volgen.
Wat verder opviel, is dat de mensen die hadden gereageerd op de enquête, over het algemeen niet op de hoogte waren van het bestaan van de governance documenten. Dit is erg spijtig omdat het waardevolle documenten zijn. Het gaat om de onderstaande 3 documenten.
- Het dossier afspraken en procedures - Hoe gaat wat? Wie kun je bellen als "het" het niet doet? Hoe gaan we om met de voortbouw etc.
- De Product Diensten Catalogus - hierin staat waarom we doen wat we doen. Wat de uitgangspunten van onze dienstverlening zijn.
- Het coöperatiereglement. Hierin staat waar wij ons als coöperatie aan moeten houden.
Vanaf januari zal ik iedereen weer ter benaderen voor het controleren van de actualiteit van deze bestanden, zodat we in de AV van mei weer een geüpdatet exemplaar kunnen aanbieden of in elk geval één waarin iedereen zich, wederom, in kan vinden. Heel belangrijk is dat het informatief en behulpzaam is om een zo goed mogelijke voorziening bij jullie te krijgen. Onze audits zijn hier ook op gebaseerd zodat we minstens twee keer per jaar bekijken of we voorzien in de afspraken die we met elkaar hebben gemaakt. We zijn met een kleine 60 leden en om met elkaar het vertrouwen te hebben in een gezamenlijk product, zijn deze afspraken essentieel.
Op de vraag over VVA kwam vooral naar voren dat het nog niet zo leefde bij de vo scholen. Ook dit is opgepakt en meegegeven aan het VVA project, zie verder in de nieuwsbrief. |